Vid arbetstoppar, projekt eller för att täcka upp vid föräldraledighet så rekommenderar vi interimsuppdrag – särskilt om det är en senior resurs eller spetskompetens ni söker. Med vårt omfattande och högkvalitativa nätverk kan vi snabbt tillgodose era behov med en interimskonsult till organisationen. CFO, Controller, koncernredovisningsekonom, systemspecialist, HR-ansvarig – you name it, we got it!
Från den juniora ekonomiassistenten till den erfarna ekonomichefen. Inklusive controllers, redovisningsekonomer och IFRS-specialister. Ekonomer är vår kärnkompetens och vårt nätverk växer för varje dag!
En tuff kompetens sägs det, men vi har stark hitrate! Nyexat eller erfaret och kunskap i flera lönesystem. Behöver du stärka din löneavdelning så är vi rätt partner!
En spetskompetens som hittade oss snarare än tvärtom. Vi fick frågan av en kund för längesedan om vi gjorde HR-uppdrag också. Vi sa ”Nja, men vi kan försöka”. Nu svarar vi JA på frågan och har aldrig misslyckats! Från HR-assistent till HR-chef!
Vi tillsätter marknadsprofiler av alla dess slag! Tveka inte att höra av dig om ni behöver stärka upp med en marknadskoordinator, marknadsassistent eller marknadschef!
Vi har flera års erfarenhet av att rekrytera säljare, från junior- till chefsnivå. Med unika insikter i säljrekryteringens utmaningar hjälper vi dig om behov uppstår!
Klara Consulting utgår alltid från våra kunders och kandidaters behov och vi ger personlig rådgivning och stöd genom hela processen. Processen genomsyras av engagemang, flexibilitet och täta dialoger. Med kraftfulla rekryteringsverktyg och kvalificerade kandidater hjälper vi till att lokalisera rätt kompetens för rätt tjänst.
Är du interimskonsult inom ekonomi, lön eller HR? Anslut dig till vårt nätverk och få möjlighet att ta del av spännande uppdrag hos våra kunder. Vi matchar din kompetens med rätt uppdrag så att du kan fokusera på det du gör bäst. Bli en del av vårt nätverk idag!
Vi sammanställer de viktigaste kraven för tjänsten.
Vi utformar en attraktiv annons och publicerar i rätt kanaler.
Med våra rekryteringssystem och sökverktyg hittar vi kandidater som matchar kravprofilen.
Vi kallar kandidater till intervju med rekryteringskonsulten på Klara Consulting.
De kandidater som gått vidare i processen presenteras för kunden.
Kunden kallar de aktuella kandidaterna till intervju.
Vi diskuterar kandidaterna med kunden och tar referenser.
Den lediga tjänsten erbjuds till kandidaten som bäst matchar kravprofilen.
Vi erbjuder uppföljningssamtal kontinuerligt under uppdragsperioden.
En interimskonsult är en medarbetare som arbetar på ett tillfälligt kontrakt – ofta genom en samarbetspartner. En interimskonsult kan hjälpa din verksamhet med specifika uppgifter under olika tidsperioder och kan ha flera parallella uppdrag. När man rekryterar en interimskonsult kan man enkelt sätta tydliga mål för uppdraget, vilket gör att arbetet blir resultatfokuserat.
Klara Consulting är en flerfaldigt prisbelönt koncern som stöttar små, medelstora och växande företag i sin ekonomiprocess. Med 480 medarbetare och över 6000 kunder i Sverige är vår målsättning att attrahera, utveckla och behålla de största talangerna inom branschen. Tillsammans skapar vi unika erbjudanden för kunder och medarbetare inom digitalisering och ekonomisk styrning. Välkommen till en modern och dynamisk helhetsleverantör inom ekonomitjänster.
Medarbetare
Kunder
Mejla mig
Client & Talent ManagerMejla mig
RekryteringskonsultMejla mig
Har du frågor eller funderingar? Fyll i formuläret så återkommer vi så fort vi kan.
Kontakta oss via formuläret så får du veta mer om hur vi kan hjälpa ert företag. Vi vet att långa partnerskap skapar bästa resultat. Därför ingår behovsanalys och offerering alltid utan kostnad.
Har du frågor eller funderingar?Fyll i formuläret så återkommer vi så fort vi kan.